Specjalista Service Desk / Administrator IT
Warszawa
  • #Service Desk
  • #administracja IT
  • #MS Windows Server
  • #Linux Server
Oczekiwania
  • Co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnym charakterze lub w administrowaniu platformami serwerowymi MS Windows Server, Linux Server
  • Dobra znajomość aplikacji użytkownika: pakiet MS Office, oprogramowanie Antywirusowe, klient VPN
  • Dobra znajomość  systemów operacyjnych: Microsoft Windows Desktop, Microsoft Windows Server, Linux Server, Linux Desktop
  • Dobra znajomość zagadnień z obszaru konfiguracji sieci (LAN, WAN, WIFI), urządzeń sieciowych (router, switch, ballancer, firewall, VPN)
  • Dobra znajomość usług i protokołów DNS, FTP/SFTP, NTP, HTTP/HTTPS
  • Umiejętność i chęć stałego samokształcenia i poszerzania kompetencji
  • Samodyscyplina, odporność na stres, komunikatywność, otwartość i chęć do pomocy
  • Wyższe wykształcenie
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. B2)
  • Preferowane poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne (lub gotowość do bezzwłocznego poddania się procesowi weryfikacji dla klauzuli EU Confidential
  • Znajomość technologii związanych z bezpieczeństwem systemów tj.  PKI, FW (Check Point), SSL
  • Znajomość aplikacji ServiceNow lub innego rozwiązania ITSM
Zespół
Twoja rola
  • Monitorowanie działania systemów informatycznych, reagowanie na alarmy
  • Obsługa i terminowa realizacja zgłoszeń z zakresu IT od klienta zgodnie z procedurami – (odpowiedzialność za proces obsługi zgłoszenia)
  • Rozwiązywanie problemów użytkownika, usuwanie awarii i/lub koordynowanie usuwania awarii systemów informatycznych
  • Dbanie o dobre relacje z klientami
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
  • umowa o pracę,
  • oferta socjalna,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • pracowniczy fundusz emerytalny.
Elastyczność:
  • 2/3: dwa dni w biurze, trzy skąd chcesz,
  • wewnętrzny rynek pracy.
Zdrowie:
  • prywatna opieka medyczna,
  • karta sportowa,
  • programy prozdrowotne.
Satysfakcja:
  • kultura feedbacku,
  • nagrody na efekty pracy.
Komfort:
  • telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
  • zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
  • ergonomiczne biuro.
Aplikuj
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.

W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Zobacz podobne oferty

Młodszy / Starszy Specjalista / Ekspert ds. Utrzymania Infrastruktury IT

Młodszy / Starszy Specjalista / Ekspert ds. Utrzymania Infrastruktury IT
Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o.
Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o.
łódzkie / Łódź
łódzkie / Łódź
Od: dzisiaj

Starszy Specjalista / Główny Specjalista / Inżynier IT / Starszy Inżynier IT w Departamencie Informatyki

Starszy Specjalista / Główny Specjalista / Inżynier IT / Starszy Inżynier IT w Departamencie Informatyki
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
lubelskie / Lublin
lubelskie / Lublin
Od: dzisiaj

Starszy Specjalista / Główny Specjalista / Inżynier IT / Starszy Inżynier IT w Departamencie Informatyki

Starszy Specjalista / Główny Specjalista / Inżynier IT / Starszy Inżynier IT w Departamencie Informatyki
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
mazowieckie / Warszawa
mazowieckie / Warszawa
Od: dzisiaj
Oferty pracy:
Więcej ofert pracy
Znajdź pracę
Kategorie
Archiwa